Rychlý kontakt

Obchod Dobroděj

Laubova 6 (VNITROBLOK!!!!)

Praha 3 - Vinohrady

 

POZOR!!! 

29.-31.10. JE PRODEJNA UZAVŘENA

- DOVOLENÁ

OTVÍRACÍ DOBA

pondělí - čtvrtek 10-17

KDYKOLIV JINDY JSME OTEVŘENÍ OSOBNÍ DOMLUVĚ

- PROSÍME NEOSTÝCHEJTE SE NÁS KONTAKTOVAT:o),

RÁDI VÁM VYJDEME VSTŘÍC

 

Vedoucí prodejny

a dotazy k e-shopu:

Mgr. Eva Vobrová

+420 603 910 496

E-mail: info@dobrodej.cz

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

 

Pojďme se potkat
Napište nám:

Najděte si výrobce

Obchodní podmínky

Vše o dobrodějném nakupování

Děkujeme vám za návštěvu Dobroděje.


V případě jakékoli nejasnosti nás neváhejte kontaktovat, a to buď e-mailem na dobrodej@dobrodej.cz, nebo telefonicky na +420 603 910 496.

Máte-li jakoukoli „nestandardní“ prosbu, ozvěte se – spolu s vámi najdeme řešení přijatelné pro obě strany.

Užijte si Dobroděje a ať naše výrobky udělají radost Vám i dalším, pokud je darujete!

 

Osobní vyzvednutí

Objednávku si také můžete vyzvednout osobně v naší prodejně na pražských Vinohradech, jen pár kroků od zastávky metra A "Jiřího z Poděbrad". Vyčkejte prosím na potvrzující mail, že je vaše zboží připraveno k vyzvednutí.

V naší prodejně se můžete zastavit kdykoliv během otvírací doby i bez předchozího ohlášení. Ne všechno zboží, které je v e-shopu skladem, si ale můžete na místě vybrat a zakoupit. Kvůli upřesnění dostupnosti nás prosím kontaktujte telefonicky nebo mailem.

Platební karty zatím nepřijímáme. 

 

Poštovné a platební podmínky v ČR

Zboží dodáváme prostřednictvím sítě výdejních míst Zásilkovna a DPD ParcelShop nebo prostřednictvím dopravců DPD a Česká pošta.

 

Bezhotovostní platba objednávky předem z Vašeho bankovního účtu:

Cena je 69 Kč v síti Zásilkovna a 89 Kč v síti DPD ParcelShop - zde se předpokládá Vaše osobní vyzvednutí ve vybraném výdejním místě. Dále 119 Kč s DPD nebo Českou poštou - zásilka bude doručena na Vámi vybranou adresu. Platbu můžete ihned převést na účet 2700371258 / 2010, variabilním symbolem je číslo objednávky, které najdete v potvrzovacím e-mailu, do zprávy pro příjemce můžete pro zpřesnění také napsat svoje jméno.

Zboží s Českou poštou posíláme jako Balík do ruky, Balík na poštu nebo Doporučený dopis u menších zásilek do váhy 2 kg a max výšky 5 cm.

Výše uvedené ceny garantujeme u zásilek do váhy 5 kg v síti Zásilkovna, kde maximání délka strany zásilky může být 70 cm a součet 3 stran pak max 120 cm, nebo u zásilek do  20 kg a maximálního rozměru délky 240 cm (součet všech tří rozměrů nesmí přesahovat 300 cm) u DPD a České pošty. V případě překročení váhy nebo udaných rozměrů je poštovné řešeno individuálně v souladu s požadavky přepravce. O změně budete předem informováni.

ZDARMA:

Při objednávce nad 1999 Kč - POUZE s platbou převodem a doručením do sítě Zásilkovna. Pokud velikost Vaší zásilky přesáhne myximální povolené parametry (váha 5 kg, maximání délka strany zásilky 70 cm a součet 3 stran max 120 cm), budeme Vás kontaktovat ohledně změny způsobu dopravy a doplatkem rozdílu poštovného.

 

Odběr zboží na dobírku:

Cena je 89 Kč v síti Zásilkovna a 119 Kč v síti DPD ParcelShop - zde se předpokládá Vaše osobní vyzvednutí ve vybraném výdejním místě. Dále 159 Kč s DPD nebo Českou poštou - zásilka bude doručena na Vámi vybranou adresu. Cenu platíte v hotovosti až při vyzvednutí nebo při převzetí zásilky.

Zboží s Českou poštou posíláme jako Balík do ruky, Balík na poštu nebo Doporučený dopis u menších zásilek do váhy 2 kg a max výšky 5 cm.

Výše uvedené ceny garantujeme u zásilek do váhy 5 kg v síti Zásilkovna, kde maximání délka strany zásilky může být 70 cm a součet 3 stran pak max 120 cm) nebo u zásilek do  20 kg a maximálního rozměru délky 240 cm (součet všech tří rozměrů nesmí přesahovat 300 cm) u DPD a České pošty. V případě překročení váhy nebo udaných rozměrů je poštovné řešeno individuálně v souladu s požadavky přepravce. O změně budete předem informováni.

 

 

Poštovné a platební podmínky v SR

 

Zboží dodáváme prostřednictvím sítě výdejních míst Zásielkovňa a dopravce DPD (vzhledem k vysoké ceně přepravy neumožňujeme u DPD platbu na dobírku - objednávku je tedy třeba zaplatit předem převodem).

 

Bezhotovostní platba předem z Vašeho bankovního účtu:

Cena je 89 Kč v síti Zásielkovňa - zde se předpokládá Vaše osobní vyzvednutí ve vybraném výdejním místě. Dále 200 Kč s DPD - zásilka bude doručena na Vámi vybranou adresu

Platbu v korunách můžete ihned převést na účet 2700371258 / 2010, variabilním symbolem je číslo objednávky, které najdete v potvrzovacím e-mailu, do zprávy pro příjemce můžete pro zpřesnění také napsat svoje jméno. 

Pokud si budete přát platit v eurech, pak je třeba objednávku přepočítat: CENU ZBOŽÍ PŘEPOČÍTÁVÁME FIXNÍM KURZEM, KTERÝ JE OD 1.2. 2018 25 KČ ZA 1 EUR (cenu prostě vydělíte 25 a ponecháte bez zaokrouhlení) Zboží pak zaplatíte na náš slovenský účet vedený u FIO banky. Přepočet můžete provést sami, nebo počkat, až Vám zašleme my: bude to v okamžiku, kdy bude Vaše zásilka připravena k odeslání.

Číslo účtu: 2500381160/8330

Majitel účtu: InBIO s.r.o., K Lesíku 759, 250 91 Zeleneč, Česká republika

IBAN: CZ0320100000002500381160

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX 

Variabilním symbolem je číslo Vaší objednávky. 

Výše uvedenou cenu garantujeme u zásilek do váhy 5 kg, kde maximání délka strany zásilky může být 70 cm a součet 3 stran pak max 120 cm, nebo u zásilek do  20 kg a maximálního rozměru délky 240 cm (součet všech tří rozměrů nesmí přesahovat 300 cm) u DPD. V případě překročení váhy nebo udaných rozměrů je poštovné řešeno individuálně v souladu s požadavky přepravce. O změně budete předem informováni.

 

Odběr zboží na dobírku:

Cena je 119 Kč v síti Zásielkovňa - zde se předpokládá Vaše osobní vyzvednutí ve vybraném výdejním místě. Cenu platíte v hotovosti až při vyzvednutí zásilky.

Výše uvedenou cenu garantujeme v síti Zásielkovňa u zásilek do váhy 5 kg, kdy maximání délka strany zásilky může být 70 cm a součet 3 stran pak max 120 cm) nebo u zásilek do  20 kg a maximálního rozměru délky 240 cm (součet všech tří rozměrů nesmí přesahovat 300 cm) u DPD. V případě překročení váhy nebo udaných rozměrů je poštovné řešeno individuálně v souladu s požadavky přepravce. O změně budete předem informováni.

 

Expedice zboží

Objednávky obvykle expedujeme druhý až desátý pracovní den po dni jejich přijetí. Pokud potřebujete zboží dostat do určitého termínu, napište to, prosím, do poznámky v objednávkovém formuláři - budeme se snažit vyjít Vám maximálně vstříc.

 

Změna a zrušení objednávky

Svoji objednávku můžete bez udání důvodu změnit, nebo zrušit do 24 hodin od jejího provedení zasláním e-mailu na dobrodej@dobrodej.cz. Po uplynutí této lhůty je objednávka považována za závaznou a je možné ji změnit nebo zrušit pouze na základě telefonické dohody na čísle +420 603 910 496. Do e-mailu uveďte prosím své jméno, adresu, telefonní číslo, které jste použili při objednávce zboží, a popis objednaného zboží, popř. můžete zaslat zpět e-mail potvrzující vaši objednávku s doplněním požadavku na změnu či na zrušení. O akceptaci vašeho požadavku vás budeme informovat e-mailem, nebo telefonicky.

 

Výměna a vrácení zboží

- Výměna zboží

Výměnu zboží můžete provést do 14 dnů od jeho doručení na vaši adresu po telefonické dohodě s námi – volejte +420 603 910 496.

Při výměně zboží platí stejné podmínky a stejný postup jako při jeho vracení (viz níže).

K vyměněnému zboží vám bude přiúčtováno také balné a poštovné či dobírkovné.

NEVYMĚŇUJEME KNIHY!!!

 

- Vrácení zboží

Zboží, které vám už bylo doručeno, můžete bez udání důvodu do 14 dnů od přijetí vrátit za podmínky, že je zabalené v originálním ochranném obalu (pokud jej má), není poškozené nebo jinak znehodnocené a je tedy dále prodejné.

Postup při vracení zboží:

  • zboží odešlete poštou jako doporučený balík (ne na dobírku) na vlastní náklady na adresu Obchod Dobroděj - InBIO s.r.o., Laubova 6, 130 00 Praha 3 - Vinohrady - můžete ho také přinést přímo k nám na prodejnu
  • v zásilce s vraceným zbožím musí být vložen originál dokladu o nákupu zboží v našem obchodě (doporučujeme ponechat si kopii pro vlastní potřebu)
  • e-mailem nebo telefonicky vás budeme kontaktovat ohledně bezhotovostního vrácení peněz - vrácena vám bude celá částka rovnající se ceně zboží, včetně balného, poštovného či dobírkovného
  • NENÍ MOŽNÉ VRÁTIT KNIHY!!!

 

Záruka a reklamace

- Záruka

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta v délce 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:

  • běžným opotřebením
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávnou manipulací
  • nesprávným skladováním

- Reklamace

Reklamace řešíme vždy individuálně na základě vzájemné dohody a v souladu s platným právním řádem.

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození.

Případné vady je kupující povinen neprodleně nahlásit, a to buď telefonicky na čísle +420 603 910 496, nebo e-mailem na dobrodej@dobrodej.cz

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

Postup při reklamaci:

  • o reklamaci nás neprodleně informujte buď telefonicky na čísle +420 603 910 496, nebo e-mailem na dobrodej@dobrodej.cz
  • zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu Obchod Dobroděj - InBIO s.r.o., Laubova 6, 130 00 Praha 3 - Vinohrady (po předchozí telefonické domluvě můžete zboží donést či dopravit na tuto adresu i osobně)
  • do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu
  • přiložte originál dokladu o nákupu reklamovaného zboží v našem obchodě – doporučujeme zhotovit si kopii účtenky a tu si ponechat pro vlastní potřebu
  • reklamované zboží vám bude vyměněno za identické a zasláno zpět na adresu uvedenou v zásilce – pokud to nebude možné, budeme reklamaci řešit vždy individuálně

Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, kterým se rozumí okamžik doručení reklamovaného zboží na naši adresu. V případě delší reklamace vás budeme kontaktovat a domluvíme se s vámi na dalším postupu.

 

Odesláním objednávky vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení.

Vaše osobní údaje jsou chráněny na základě Zákona č. 101/2000 Sb. Tyto údaje jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci s vámi, a nebudou poskytovány třetím osobám ani jinak dále zveřejňovány.

Registrací do systému berete na vědomí, že jste povinen/na své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě.

 

 

Novinky e-mail
TOPlist