Rychlý kontakt

Máte dotaz?

Kontaktujte Evu...

+420 603 910 496

info@dobrodej.cz

Osobní vyzvednutí objednávek:

www.dobrodej.cz / InBIO s.r.o.

Hlavní 488

252 45 Březová-Oleško, Březová

Podrobný popis cesty najdete v rubrice Kontakt

Vzhledem k tomu, že se jedná o moji domácí adresu, je vyzvednutí možné i dříve ráno nebo později večer či o víkendech, termín je však třeba domluvit individuálně.

Platební karty zatím nepřijímám. 

 

 

Pojďme se potkat
Napište nám:

Najděte si výrobce

Obchodní podmínky

Vše o dobrodějném nakupování

Děkujeme vám za návštěvu Dobroděje.


V případě jakékoli nejasnosti nás neváhejte kontaktovat, a to buď e-mailem na info@dobrodej.cz, nebo telefonicky na +420 603 910 496.

Užijte si Dobroděje a ať naše výrobky udělají radost Vám i dalším, pokud je darujete!

 

Osobní vyzvednutí

Objednávku si můžete vyzvednout osobně v našem výdejním místě na adrese www.dobrodej.cz / InBIO s.r.o., Hlavní 488, 252 45 Březová-Oleško, Březová. Podrobný popis cesty najdete v rubrice KontaktVyčkejte prosím na potvrzující mail, že je vaše objednávka připravena k vyzvednutí. Jeho termín je pak třeba domluvit individuálně telefonicky na 603 910 496 nebo mailem na info@dobrodej.cz Vzhledem k tomu, že se jedná o moji domácí adresu, je vyzvednutí možné i dříve ráno nebo později večer či o víkendech.

Platební karty nepřijímám. 

 

Poštovné, balné a platební podmínky v ČR

Zboží dodáváme prostřednictvím sítě výdejních míst Zásilkovna nebo přímo na vaši adresu s dopravcem PPL.

 

Bezhotovostní platba objednávky předem z Vašeho bankovního účtu:

Cena je 100 Kč v síti Zásilkovna - zde se předpokládá Vaše osobní vyzvednutí ve vybraném výdejním místě. Dále 100 Kč s PPL - zásilka bude doručena na Vámi vybranou adresu. Platbu můžete ihned převést na účet 2700371258/2010, variabilním symbolem je číslo objednávky, které najdete v potvrzovacím e-mailu, do zprávy pro příjemce můžete pro zpřesnění také napsat svoje jméno.

POZOR!!!! Výše uvedené ceny garantujeme v síti Zásilkovna tehdy, pokud váha nepřesáhne 5 kg, maximání délka strany zásilky 70 cm a součet tří stran max 120 cm, nebo u zásilek do  20 kg a maximálního rozměru délky 240 cm (součet všech tří rozměrů nesmí přesahovat 300 cm) u PPL. V případě překročení váhy nebo udaných rozměrů je poštovné řešeno individuálně v souladu s požadavky přepravce. O změně budete předem informováni.

 

Odběr zboží na dobírku:

Cena je 140 Kč v síti Zásilkovna - zde se předpokládá Vaše osobní vyzvednutí ve vybraném výdejním místě. Dále 140 Kč s PPL - zásilka bude doručena na Vámi vybranou adresu. Cenu platíte v hotovosti až při vyzvednutí nebo při převzetí zásilky.

POZOR!!!! Výše uvedené ceny garantujeme v síti Zásilkovna tehdy, pokud váha nepřesáhne 5 kg, maximání délka strany zásilky 70 cm a součet tří stran max 120 cm, nebo u zásilek do  20 kg a maximálního rozměru délky 240 cm (součet všech tří rozměrů nesmí přesahovat 300 cm) u PPL. V případě překročení váhy nebo udaných rozměrů je poštovné řešeno individuálně v souladu s požadavky přepravce. O změně budete předem informováni.

 

 

Poštovné, balné a platební podmínky v SR

 

Zboží dodáváme prostřednictvím sítě výdejních míst Zásielkovňa a dopravce PPL (vzhledem k vysoké ceně přepravy neumožňujeme u PPL platbu na dobírku - objednávku je tedy třeba zaplatit předem převodem).

 

Bezhotovostní platba předem z Vašeho bankovního účtu:

Cena je 110 Kč v síti Zásielkovňa - zde se předpokládá Vaše osobní vyzvednutí ve vybraném výdejním místě. Dále 350 Kč s PPL - zásilka bude doručena na Vámi vybranou adresu

Platbu v korunách můžete ihned převést na účet 2700371258 / 2010, variabilním symbolem je číslo objednávky, které najdete v potvrzovacím e-mailu, do zprávy pro příjemce můžete pro zpřesnění také napsat svoje jméno. 

Pokud si budete přát platit v eurech, pak je třeba objednávku přepočítat: CENU ZBOŽÍ PŘEPOČÍTÁVÁME FIXNÍM KURZEM, KTERÝ JE OD 1.12. 2023 24 KČ ZA 1 EUR (cenu prostě vydělíte 24 a zaokrouhlíte na dvě desetinná místa). Zboží pak zaplatíte na náš slovenský účet vedený u FIO banky. Přepočet můžete provést sami, nebo počkat, až vám zašleme my: bude to v okamžiku, kdy bude Vaše zásilka připravena k odeslání.

Číslo účtu: 2500381160/8330

Majitel účtu: InBIO s.r.o., Hlavní 488, 252 45 Březová-Oleško, Česká republika

IBAN: CZ0320100000002500381160

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX 

Variabilním symbolem je číslo vaší objednávky. 

POZOR!!!! Výše uvedené ceny garantujeme v síti Zásilkovna tehdy, pokud váha nepřesáhne 5 kg, maximání délka strany zásilky 70 cm a součet tří stran max 120 cm, nebo u zásilek do  20 kg a maximálního rozměru délky 240 cm (součet všech tří rozměrů nesmí přesahovat 300 cm) u PPL. V případě překročení váhy nebo udaných rozměrů je poštovné řešeno individuálně v souladu s požadavky přepravce. O změně budete předem informováni.

 

Odběr zboží na dobírku:

Cena je 170 Kč v síti Zásielkovňa - zde se předpokládá Vaše osobní vyzvednutí ve vybraném výdejním místě. Cenu platíte v hotovosti až při vyzvednutí zásilky.

POZOR!!!! Výše uvedenou cenu garantujeme v síti Zásielkovńa tehdy, pokud váha nepřesáhne 5 kg, maximání délka strany zásilky 70 cm a součet tří stran max 120 cm. V případě překročení váhy nebo udaných rozměrů je poštovné řešeno individuálně v souladu s požadavky přepravce. O změně budete předem informováni.

 

Expedice zboží

Objednávky obvykle expedujeme druhý až desátý pracovní den po dni jejich přijetí. Pokud potřebujete zboží dostat do určitého termínu, napište to, prosím, do poznámky v objednávkovém formuláři - budeme se snažit vyjít vám maximálně vstříc.

 

Zákonem je dána povinnost kupujícího zásilku převzít či vyzvednout na výdejním místě. V případě jejího nepřevzetí nebo nevyzvednutí vzniká kupujícímu povinnost uhradit prodávajícímu náklady na poštovné (včetně doběrečného) a navíc 100 Kč manipulačního poplatku, který je třeba zaplatit bezhotovostně - údaje k platbě Vám zašlu mailem.   

 

Změna a zrušení objednávky

Svoji objednávku můžete bez udání důvodu změnit, nebo zrušit do 24 hodin od jejího provedení zasláním e-mailu na dobrodej@dobrodej.cz. Po uplynutí této lhůty je objednávka považována za závaznou a je možné ji změnit nebo zrušit pouze na základě telefonické dohody na čísle +420 603 910 496. Do e-mailu uveďte prosím své jméno, adresu, telefonní číslo, které jste použili při objednávce zboží, a popis objednaného zboží, popř. můžete zaslat zpět e-mail potvrzující vaši objednávku s doplněním požadavku na změnu či na zrušení. O akceptaci vašeho požadavku vás budeme informovat e-mailem, nebo telefonicky.

 

Výměna a vrácení zboží

- Výměna zboží

Výměnu zboží můžete provést do 14 dnů od jeho doručení na vaši adresu po telefonické dohodě s námi – volejte +420 603 910 496.  Výměna je možná za podmínky, že je zabalené v originálním ochranném obalu (pokud jej má), není použité, poškozené nebo jinak znehodnocené a je tedy dále prodejné.

Při výměně zboží platí stejné podmínky a stejný postup jako při jeho vracení (viz níže).

K vyměněnému zboží vám bude přiúčtováno také balné a poštovné či dobírkovné.

NEVYMĚŇUJEME KNIHY, HUDEBNÍ NÁSTROJE, BUBNOVÉ ČESAČKY, KOLOVRÁTKY A STAVY, A TAKÉ VŠE, CO JE OBJEDNÁNO NA MÍRU PRO VÁS!

 

- Vrácení zboží

Zboží, které vám už bylo doručeno, můžete bez udání důvodu do 14 dnů od přijetí vrátit za podmínky, že je zabalené v originálním ochranném obalu (pokud jej má), není použité poškozené nebo jinak znehodnocené a je tedy dále prodejné.

Postup při vracení zboží:

  • zboží odešlete jako sledovatelnou zásilku (ne na dobírku) na vlastní náklady na adresu www.dobrodej.cz / InBIO s.r.o., Hlavní 488, 252 45 Březová-Oleško, Březová, můžete ho na tuto adresu osobně přinést /termín si prosím dohodněte předem  telefonicky na 603 910 496 nebo mailem na info@dobrodej.cz
  • o tom, že zboží vracíte, nám prosím informujte mailem na info@dobrodej.cz
  • v zásilce s vraceným zbožím musí být vložen originál dokladu o nákupu zboží v našem obchodě (doporučujeme ponechat si kopii pro vlastní potřebu)
  • e-mailem nebo telefonicky vás budeme kontaktovat ohledně bezhotovostního vrácení peněz - vrácena vám bude celá částka rovnající se ceně zboží, včetně balného, poštovného či dobírkovného
  • NENÍ MOŽNÉ VRÁTIT KNIHY, HUDEBNÍ NÁSTROJE, BUBNOVÉ ČESAČKY, KOLOVRÁTKY A STAVY, A TAKÉ VŠE, CO JE OBJEDNÁNO NA MÍRU PRO VÁS!
  • VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ BEZ UDÁNÍ DŮVODU TAKÉ NENÍ MOŽNÉ, POKUD OBJEDNÁVÁTE NA IČO!!! 

 

Záruka a reklamace

- Záruka

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta v délce 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:

  • běžným opotřebením
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávnou manipulací
  • nesprávným skladováním

- Reklamace

Reklamace řešíme vždy individuálně na základě vzájemné dohody a v souladu s platným právním řádem.

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození.

Případné vady je kupující povinen neprodleně nahlásit, a to buď telefonicky na čísle +420 603 910 496, nebo e-mailem na dobrodej@dobrodej.cz

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

Postup při reklamaci:

  • o reklamaci nás neprodleně informujte buď telefonicky na čísle +420 603 910 496, nebo e-mailem na info@dobrodej.cz
  • zboží odešlete jako sledovatelnou zásilku (ne na dobírku) na vlastní náklady na adresu www.dobrodej.cz / InBIO s.r.o., Hlavní 488, 252 45 Březová-Oleško, Březová, můžete ho na tuto adresu osobně přinést /termín si prosím dohodněte předem  telefonicky na 603 910 496 nebo mailem na info@dobrodej.cz
  • v zásilce uveďte důvod reklamace a vaši adresu
  • přiložte originál dokladu o nákupu reklamovaného zboží v našem obchodě – doporučujeme zhotovit si kopii účtenky a tu si ponechat pro vlastní potřebu
  • reklamované zboží vám bude vyměněno za identické a zasláno zpět na adresu uvedenou v zásilce – pokud to nebude možné, budeme reklamaci řešit vždy individuálně

Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, kterým se rozumí okamžik doručení reklamovaného zboží na naši adresu. V případě delší reklamace vás budeme kontaktovat a domluvíme se s vámi na dalším postupu.

Každá změna fakturačních údajů v již vystaveném daňovém dokladu, který byl doručen se zbožím, je účtována částkou 100 Kč včetně DPH, kterou je třeba zaplatit bezhotovostně - údaje k platbě Vám zašlu mailem. Doklad Vám poté zašlu v elektronické podobě.

 

Každé vystavení duplikátu daňového dokladu v papírové podobě je účtována částkou 100 Kč včetně DPH  (částka zahrnuje i poštovné), nebo 50 Kč, pokud je duplikát zaslaný pouze elektronicky. Částku je třeba zaplatit předem bezhotovostně - údaje k platbě Vám zašlu mailem. 

Odesláním objednávky vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení.

Vaše osobní údaje jsou chráněny na základě Zákona č. 101/2000 Sb. Tyto údaje jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci s vámi, a nebudou poskytovány třetím osobám ani jinak dále zveřejňovány.

Registrací do systému berete na vědomí, že jste povinen/na své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě.

 

 

Novinky e-mail
TOPlist

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.